FANDOM

Informacje ogólne Edytuj

Haru Yoshioka jest główną bohaterką anime "Narzeczona dla kota". Jest 17-letnią licealistką, pełną wątpliwości i próbującą - nie bez trudu - znaleźć swoje miejsce wśród innych. Jej życie zmienia się z dnia na dzień, gdy wracając ze szkoły ze swoją najlepszą przyjaciółką Hiromi, ratuje życie kota, którego o mały włos nie rozjechałaby ciężarówka.

Nie był to jednak zwykły kot. Nie tylko bowiem potrafił mówić, ale - jak się później okazało - był księciem w królestwie kotów i miał na imię Lune. Koty poczuły, że mają wobec Haru dług wdzięczności. Nocą obsypały ją podarkami, a sam król, ojciec uratowanego księcia, zaprosił Haru do kociego królestwa. Co więcej, zdecydował, że będzie ona idealna żoną dla jego syna....
Haru.jpg

Haru (na dole jej cień jako kotka)

Wygląd Edytuj

Haru ma brązowe włosy sięgające jej do ramion, spięte w kucyk. Jej mundurek składa się z białej koszuli, czerwonej kokardki pod szyją i granatowej kamizelki. Nosi również spodnicę tego samego koloru, białe podkolanówki i brązowe buty. W Kocim Królestwie ma także brązowe kocie uszka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki